Vostè navega per la fitxa del càmping en Català.
Piscina i parc aquàtic al càmping de Sant Pol a la Costa Brava
Teniu ganes de fer una capbussada, xipollejar i descansar? El Yelloh! Village Sant Pol ha pensat en vosaltres: gaudireu de la magnífica platja de s’Agaró, a menys de 350 m del càmping, o de la piscina amb aigua climatitzada del càmping. Les vostres vacances estaran marcades per les delícies de l’aigua!
In situ |
Temporada baixa * | Temporada alta ** | De pagament |
|---|---|---|---|
| Zona de jocs aquàtics | |||
| Piscina infantil exterior sense calefacció | |||
| Piscina exterior climatitzada | |||
| Solàrium |
* : Temporada baixa: de l'obertura fins al 03/07/2026 i del 29/08/2026 fins al tancament
** : Temporada alta: del 04/07/2026 al 28/08/2026
A prop |
Distància | Temporada baixa * | Temporada alta ** | De pagament |
|---|---|---|---|---|
| Accés directe al mar | 350m |
* : Temporada baixa: de l'obertura fins al 03/07/2026 i del 29/08/2026 fins al tancament
** : Temporada alta: del 04/07/2026 al 28/08/2026
La piscina del càmping
Com serien les vacances de càmping sense piscina? El Yelloh! Village Sant Pol ho té tot previst per a vosaltres: us encantarà descansar-hi al sol, en una gandula o fer unes braçades per refrescar-vos abans d’assaborir un còctel a la terrassa del bar, just al costat de la piscina climatitzada. Bones notícies per al planeta, en temporada baixa, l'aigua de la piscina s'escalfa amb plaques solars!
Una piscina infantil per als petits
Els més menuts podran gaudir dels plaers del bany amb tota seguretat sota la vigilància dels pares, gràcies a la piscina infantil del càmping, el seu petit tobogan, la decoració exòtica i les fonts de raig d’aigua perquè juguin i s’hi diverteixin! Gaudiu del plaers de l’aigua en família!
Video Zona de Bany
La platja de s’Agaró
La Costa Brava és coneguda per les seves platges impressionants, envoltades de roques, amb un mar cristal·lí, sorra fina blanca, petites cales verges i el sol mediterrani… Trobareu tot això a menys de 350 metres del càmping, a la platja de s’Agaró i, gràcies a la seva poca fondària, els menuts podran banyar-se sense perill! A més, podreu passejar pels camins de ronda!

- Espanya
- Catalunya
- Costa Brava
- Sant Feliu de Guíxols
- Sant Pol
- Zona de bany